ח"כ פטין מולא: "לא מתנגד לשיריונים, טובת המדינה מעל הכל"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ פטין מולא: "לא מתנגד לשיריונים, טובת המדינה מעל הכל"

    ח"כ פטין מולא במהדורת הבוקר: "אנחנו רוצים להחזיר את המדינה לקו הישר. שנה כבר העם סובל, תראה את יוקר המחיה. אנחנו לא נגד השיריון, הדלת שלנו פתוחה. טובת עם ישראל והמדינה מעל הכל"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ פטין מולא (הליכוד) שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (שני). "הממשלה הזו כבר מפורקת. כל יום יש להם בלאגן ועריקים ולכל אחד יש דרישות. זה רק עניין של זמן. אי אפשר לדעת כמה זמן יקח, אבל אנחנו רואים התנהלות בלתי אחראית של ראש הממשלה והקואליציה שלו".

    הוא התייחס להתנהלותו של ח"כ גנאים מרע"מ: "הוא לא יתפטר, כבר שמונה מועמדים אחריו ברשימה התפטרו והוא לא. זו המפלגה שאתה רוצה אותה שותף? את חוק יו"ש הם לא יכולים להעביר". עוד אמר מולא על ח"כ גנאים: "הוא נלחם על האינטרס האישי שלו, לא עבור הציבור שלו. כולם של נלחמים על אינטרסים אישיים".

    לדבריו "את החוק הזה צריך להעביר בדרך שלנו, לא בדרך שלהם. החלטנו להתנגד לכל חוק עד שנפיל את הקואליציה. אנחנו לא באנו לתת להם רשת ביטחון. באנו לשרת ציבור. אנחנו רואים שהממשלה הזו לא משרתת את הציבור והם צריכים להניח את המפתחות".

    מולא הוסיף: "אנחנו רוצים להחזיר את המדינה לקו הישר. שנה כבר העם סובל, תראה את יוקר המחיה. אנחנו לא נגד השיריון, הדלת שלנו פתוחה. טובת עם ישראל והמדינה מעל הכל".



    0 תגובות